FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

I mutivi per quessa chì a porta ùn pò esse succhiata è a suluzione

Quì avemu principalmente intruduce dui tipi diFermaporta magnetu 304SS, vale à dì l'installazione di aspirazione di pavimentu è di aspirazione di muru.

⒈ Installa l'aspirazione di terra
Ragione: A maiò parte di i ragiuni per quessa chì a terra ùn pò esse assorbita hè principalmente perchè a distanza trà a foglia di a porta è a terra hè troppu alta, è l'altezza generale deve esse cuntrullata in 1,5 cm.
nutizie 3
Fenomenu: Quandu apre a porta, a porta ùn pò micca esse fissata à a pusizione di aspirazione in terra, è a porta serà imbuttata direttamente à u muru, facendu chì a maniglia di serratura toccu u muru.

Soluzione: ① Mettite a basa di aspirazione di u pianu altu o a porta bassa, ma stu metudu hà una vita di serviziu bassa è ùn hè micca bella.②Cambia l'aspirazione horizontale à l'aspirazione verticale, chì aumenta l'altezza di a testa di aspirazione in una certa misura è risolve u prublema in modu naturali.

⒉ Installa l'aspirazione murale
In generale, l'aspirazione di u muru ùn hà micca aspirazione, a maiò parte di quali sò stallazione asimmetrica è aspirazione di porta povera.Quì avemu principalmente intruduce u prublema di a stallazione asimmetrica.In quantu à l'aspirazione di a porta cattiva, pudete rimpiazzà.

Motivu: U capu di aspirazione di l'aspirazione di a porta ùn hè micca simmetricu cù u capu di aspirazione.Simply speaking, u magnetu ùn hè micca allinatu cù u centru di u ferru.

Fenomenu: Quandu a porta hè aperta à a pusizione di aspirazione forte, ùn pò micca esse fissata o deve esse toccu ligeramente per avè un pocu di aspirazione, altrimenti a porta si apre automaticamente.

Soluzione 1: ① Prima sguassate u capu di aspirazione nantu à l'anta di a porta.② Mettite u capu di aspirazione nantu à a testa di aspirazione.③Apre a porta à a pusizione di a ventosa, è utilizate un matita per disegnà a pusizione di a tappa di aspirazione nantu à u fogliu di a porta fissa.④Elimine u cappucciu di aspirazione nantu à a testa di aspirazione è fissallu nantu à u battente di a porta.⑤ Dopu chì a stallazione hè finita, u capu di aspirazione è u capu di aspirazione installati in questu modu ùn saranu mai dislocati, è ci sarà aspirazione naturale.

Soluzione 2: Sustituisce l'aspirazione di a porta cù a forza magnetica esposta nantu à a testa di aspirazione.Stu tipu di aspirazione di a porta pò succhià in ogni angulu.In cunfrontu cù u prublema di aspirazione, a stallazione hè più còmuda, è ùn ci hè bisognu di pusà è disegnà un circhiu.

Riassuntu: Attualmente, ùn importa micca quantu l'aspirazione di a porta hè economica nantu à u mercatu, ùn ci hè in fondu micca prublema cù u putere di aspirazione, è ùn hè micca luntanu;se l'aspirazione di a porta hè stallata è ùn ci hè micca aspirazione, u 99% di questu hè un prublema di stallazione.


Tempu di Postu: Feb-15-2023