SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

U capimachja di a Càmera di Cummerciu di Waikato appella à u guvernu per ùn prisentassi nant'à u prugettu preparatu da a pala

Don Good, direttore esecutivu di a Camera di Cummerciu di Waikato, hà criticatu u guvernu perchè u paese ùn hà micca prughjetti chì ponu esse spulati immediatamente in Waikato, mentre i cuntrattori civili aspettanu chì i prugetti sianu appruvati.
U guvernu ùn hà micca annunziatu a maiò parte di i prughjetti di preparazione di pala di terra. Tuttavia, u Cunsigliu municipale di Waikato hà raccomandatu 23 prugetti à u guvernu centrale in aprile, per un total di 2,8 miliardi di dollari.
Circa 150 milioni di dollari sò destinati à Waikato, chì include prughjetti pronti per a pala cum'è l'upgrade di i Giardini Hamilton è l'infrastruttura di biciclette in tutta a cità.
In una lettera à i membri di a Camera di Cummerciu, Goode hà dettu chì u guvernu ritarda l'annunziu di sti prughjetti è hà persu a so strada in a burocrazia per allargà u prugettu di espansione di Cambridge à Piarrell à a Waikato Expressway è South Link.
"Chì face u guvernu cù u Cunsigliu Cittadinu di Hamilton, u Cunsigliu Distrettuale di Waipa è tutti l'altri prughjetti di preparazione di grande pala pruposti da u Cunsigliu Distrettuale di Waikato cinque mesi fà?
"Incredibilmente, eranu solu un cunveniente slogan teologicu à l'epica, dendu l'occasione à i carissimi burocratici di Wellington di presentà rapporti di porta, chì raccolgenu avà a polvera nantu à e scaffali di l'agenzie di u guvernu."
"Avemu capitu i sacrifizii necessarii per accodà Covid-19. Facemu parte di una squadra di 5 milioni è avemu fattu sacrifizii. Ma cinque mesi per sviluppà un pianu per aiutà l'ecunumia à ricuperà hè troppu longu.
«U modu di preparà a pala hè simplice. Simu chjusi, è i nostri dirigenti anu da investisce in prughjetti chì furniscenu infrastrutture multi-generaziunali, chì porti impieghi à parechje persone.
"Questu darà a certezza di e persone. U soldu spingerà u soldu in l'ecunumia, è u soldu in manu darà sicurezza à e persone. Cù certezza è sicurezza, pudete dà fiducia à a ghjente.
«Semu felici d'esse pruvati sbagliati. Simu felici di sente un annunziu impurtante dumane chì i fondi per alcuni grandi prughjetti sò stati appruvati. E cumpagnie volenu travaglià ".
"A regione Waikato hà dumandatu a fiducia in l'avvene per pudè ritruvà in 2020. Oramai dumandemu à i nostri dirigenti di guidà: Ùn lasciate ci calà."
Ancu se e prospettive di Good sò sombre, i risultati di l'indagine di l'industria di a custruzzione in u 2020 mostranu chì cù l '"Accordu di Costruzione", a Riforma Sanshui è a Cummissione Infrastrutturali di a Nuova Zelanda anu cuminciatu à avè un effettu stabilizante nantu à u pipeline di travagliu, è l'industria vede una futuru.
L'imprenditori civili flessibili piglianu una serie di misure per affrontà e so sfide à breve termine in u flussu di cassa, incertezza in i processi di travagliu, è contratti annullati / prorogati.
Cum'è i guverni lucali è centrali contanu u 75% di i clienti di l'industria di e costruzioni, i cuntrattori aspettanu chì u recente pianu d'aghjurnamentu di a Nuova Zelanda di u guvernu abbia un impattu pusitivu, 69% di i quali aspettanu un impattu pusitivu in trè anni, è l'annunzii pronti di l'infrastruttura averanu riduzzione di e spese di u guvernu lucale per via di l'impattu di Covid-19 nantu à u bilanciu.
Peter Silcock, Chief Executive Officer of New Zealand Civil Construction Contractors, hà dettu: "Malgradu a situazione ecunomica difficiule, parechji imprenditori sò fiduciosi in a so resistenza è speranu di mantene è mantene i so impiegati Employ in certe circustanze".
"L'impresarii duveranu piglià misure per assicurà chì a so impresa possi suppurtà a riduzzione à cortu andà di u caricu di travagliu in i prossimi mesi, prima di i prughjetti previsti per i prossimi cinque anni."


Tempu di posta: Sep-08-2020