SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Tappi di porta di novu tipu-Intruduzione à tappi di porta di gomma

Credu chì tutti sò familiarizati Supporti di arrestu di porta in lega di zincu. Normalmente, e famiglie utilizanu tappi di porta elettromagnetici o tappi di porta magnetichi permanenti. Questu hè u tappu di porta più cumuni chì hè statu prumuvutu in u mercatu, è pocu tempu ci hè un novu sviluppatu. U tappu di porta hè un tappu di porta di gomma. Permettemu di mostrà l'ultimu tappu di porta di gomma oghje.

rubber 1

Novu tipu di tappu di porta-intruduzione à u tappu di porta

U tappu di a porta hè ancu cunnisciutu cum'è toccu di a porta. Hè ancu un dispositivu chì succhia è localizza u fogliu di a porta dopu chì hè apertu per impedisce ch'ellu sia chjusu da u ventu chì soffia o toccu u fogliu di a porta. I tappi di porta sò divisi in dui tipi: tappi di porta magnetici permanenti è tappi di porta elettromagnetici. I tappi di porta magnetichi permanenti sò generalmente usati in e porte ordinarie è ponu esse cuntrullati solu manualmente; I fermi di a porta elettromagnetica sò usati in e porte di u focu è in altri equipaghji di porta è finestra cuntrullati elettronicamente, chì anu un cuntrollu manuale è un cuntrollu automaticu. Funzione di cuntrollu.

Partendu da u disignu strutturale, u disignu di a formula è u disignu di u prucessu, hè statu sviluppatu un novu tipu di tappi di porta di gomma. I risultati di a prova di u pruduttu finitu dimustranu chì paragunatu cù u tappu di a porta di metallo tradiziunale, u novu tappu di a porta di gomma hà i vantaghji di senza rumore, senza ruggine, senza danni, senza danni à a porta, senza danni à u muru, etc., è a struttura hè simplice, faciule di fabricazione, è u costu di pruduzzione hè più Una grande riduzione hè adattata per a prumuzione.

Attualmente, i tappi di a porta (vale à dì i paraurti di a porta) venduti in u mercatu sò principalmente fatti di materiali metallici. Sutta l'azzione di u ventu esternu, i tappi di a porta di metallo sò prubabilmente dannu à a porta o u muru, cù un fattore di sicurezza bassu è un rumore di collisione. Per risolve questi prublemi, hè statu sviluppatu un novu tipu di tappi di porta di gomma. U disignu strutturale di a nova tappa di a porta di gomma include u paraurti fissatu nantu à u quadru di a porta è u paraurti fissatu nantu à u muru. Dunque, u novu tappu di porta hà i vantaghji incomparabile di u tappu di a porta tradiziunale.

Tappi di porta di novu tipu-vantaghji di tappi di porta di gomma

1. Silicone flexible.

2. Resistente à l'usura è durable.

3. Tightly plug the door gap, strettu vicinu à u fondu di a porta, è ùn chjude micca a porta accidentalmente.

4. Paragunatu cù i tappi di a porta elettromagnetica, i tappi di a porta di gomma ponu esse cumpletamente silenziu.

5. Tappo di a porta di gomma hè più faciule da stallà chì u tappu di a porta elettromagnetica.


Tempu di Postu: Dec-13-2021