SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Metudu di installazione di l'interruttore di aspirazione di a porta - installate l'aspirazione di a porta da solu

Hè una pratica assai cumuna di installà un Porta di Lega di Zinc Stop  daretu à a porta. Piccola aspirazione di a porta, ùn ci hè micca un picculu rolu, pò evità a porta da danni inutili, l'usu à u listessu tempu hè assai cunveniente

Metudu di stallazione di Porta di Lega di Zinc Stop l'aspirazione determina u disignu

Prima di tuttu, per cunfirmà l'installazione di l'interruttore di aspirazione di a porta, hè installatu in terra, o installatu à u muru. Cunfirmate dinò u locu specificu di l'installazione, a dimensione, è u numeru di Spazii da lascià daretu à a porta deve rispettà u desideriu. Aprite a porta à a posizione massima necessaria, testate l'effettu di aspirazione di a porta hè ragionevule, l'aspirazione di a porta nantu à a distanza di a porta hè adatta per situà a posizione di a porta, apprussimatamente posizionata dopu chì a porta sia bona, aprite a porta, pruvate l'operazione vera hè ragiunevule, cumprendu l'aspirazione di a porta hè in un pocu, o fora un pocu, l'Angulu specificu di l'aspirazione di a porta.

Infine determinate a pusizione, fate u pusizionamentu nantu à i pavimenti, prima localizate a pusizione di stoppu di a porta cù una matita nantu à i pavimenti per cunfirmà a pusizione di a porta, tracciate una linea in terra cun una matita, prima cunfirmate a pusizione finale di a porta aperta, u prossimu passu per cunfirmà a pusizione finale di stallazione di l'aspirazione di a porta.

Metudu di stallazione per Porta di Lega di Zinc Stop iniziu di aspirazione installazione

U prossimu travagliu, hè di ghjucà à u trapanu elettricu, nantu à u foru di stallazione di l'interruttore di aspirazione di a porta di foratura in terra. Poi installate l'estremità fissa di u interruttore di aspirazione di a porta, stringe a vite sopra, u interruttore di aspirazione di a porta hè divisu in una estremità fissa è a fine di a porta, l'estremità fissa hà bisognu à stringhje e viti prima di l'installazione, è dopu cù u ciclu internu attaccatu Angulu a chjave serà fissata in terra o in parete. Hè un bellu travagliu di torce a vite cù u picculu anellu internu Angle. Nisuna sperienza pò fà. Dopu avè cunfirmatu a pusizione, pugnu è assemblatu, u prossimu travagliu hè di installà a fine di riparazione in terra.

Stringhje e viti sopra à a fine di fissazione cù u gadget d'angulu internu inclusu è u interruttore di aspirazione di a porta serà installatu automaticamente. L'estremità di l'interruttore di aspirazione di a porta finu à chì a vite pò esse strinta, l'installazione di luce di l'interruttore di aspirazione di a porta di l'estremità fissa hè sempre inutile, vole ancu chì a porta sia installata, a chjave o u pusizionamentu di l'estremità di a porta, u metudu hè per apre prima a porta à u più grande, è dopu truvate a pusizione precisa nantu à a porta, strette a porta di a porta cù a vite.

Metudu di stallazione di Porta di Lega di Zinc Stop ajuste finale d'aspirazione

Mettite fine l'Angulu di l'estremità fissa di l'interruttore di aspirazione di a porta è poi stringhje cumpletamente. L'ultimu passu in l'installazione di l'interruttore di aspirazione di a porta hè a fine sintonia. L'angulu di l'aspirazione di a porta girevule hè cumpletamente adattatu à l'estremità di a porta è l'aspirazione di a porta.

qianchuan


Tempu di posta: Jun-16-2021