SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

mezza luna Porta Stop cù gomma

Cumu mantene a Stop Stop? Porta Stop, cunnisciuta ancu cum'è porta toccu, hè ancu una porta dopu avè apertu u dispositivu di pusizione di aspirazione, per prevene u ventu chì soffia o toccu a porta è chjusu. Porta Stop hè divisa in magnetu permanente Porta Stop è porta elettromagnetica Stop dui tipi, l'aspirazione di porta magnetica permanente hè generalmente usata in porte ordinarie, pò esse cuntrullata solu manualmente; A porta elettromagnetica hè aduprata in porte ignifughe è Windows è altre apparecchiature di cuntrollu elettronicu, sia di cuntrollu manuale sia di funzioni di cuntrollu automaticu.

Cumu mantene a Stop Stop? Ci vole à nutà i dui punti seguenti:

1, per prevene a collisione in a manipulazione.

2, quandu si pulisce, pruvate à ùn bagnà micca e parti metalliche di rivestimentu, aduprate prima un pannu soffiu o filatu di cuttone seccu per caccià a polvera, è poi asciugate cù un pannu asciuttu, tenite seccu. Ùn aduprate micca detergenti culuriti o dannighjate u stratu superficiale.

U metudu specificu di installazione di l'aspirazione di a porta pò esse riferitu à i seguenti passi:

Cumu installà u Stop Stop di u Pede

half moon Door Stop with rubber

Magnetu permanente ordinariu Stop Stop secondu a forma d'installazione di u tippu murale, di u tippu montatu in terra, di u tippu plasticu, di u tippu metallicu secondu u materiale; L'aspirazione elettromagnetica di a porta secondu i diversi modi di installazione di a porta hè divisa in CT-01 tippu di muru, CT-02 tippu di terra, CT-03 catena di tippu trè categurie, mura elettromagnetica di Porta Stop secondu a struttura differente hè divisa in tippu standard, aumentate tipu, tipu allungatu, tipu di scatula, tipu scuru, tipu di bracciu longu; L'aspirazione elettromagnetica di u tippu di terra hè cumposta da l'aspirazione elettromagnetica di a porta di u tipu CT-01 è u supportu di montaggio à terra à angulu rettu; U Stop Stop elettromagneticu di a Catena hè cumpostu da CT-01 Murale di tipo Door Stop elettromagneticu è di catena; Perchè u tippu di muru CT-01, u tippu di terra CT-02 è u tippu di catena CT-03 di corpu elettromagneticu Stop Stop sò cumuni tra di elli, hè cunveniente per l'utenti di sceglie secondu e condizioni di installazione di u situ.


Tempu di posta: Jun-22-2021