SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Installazione di aspirazione di a porta di u pavimentu di a porta-introduzione à u metudu di fermu di a porta di u pavimentu

U tappu di a porta hè un picculu dispositivu daretu à ogni porta chì impedisce a porta di colpisce u muru. Ancu se u tappu di a porta hè chjucu, hà un grande effettu. U tappu di a porta pò riduce u rumu è impedisce a porta di collisioni cù u muru è causendu danni à a porta o à u muru.

Installazione di aspirazione di a porta di u pavimentu

Tappu di a porta di u pavimentu stallazione-una breve descrizzione di u tappu di a porta

U tappu di a porta hè ancu cumunemente cunnisciutu cum'è toccu di porta. Hè ancu un dispositivu chì succhia è trova a foglia di a porta dopu chì hè stata aperta per impedisce ch'ellu sia chjusu da u ventu chì soffia o chì tocca a foglia di a porta. I tappi di porta sò divisi in tappi di porta magnetichi permanenti è tappi di porta elettromagnetichi. I tappi magnetichi permanenti di a porta sò generalmente usati in porte ordinarie è ponu esse cuntrullati solu manualmente; i tappi di porta elettromagnetichi sò aduprati in porte antincendiu è in altri apparecchi cuntrullati elettronicamente per porte è finestre, chì anu à tempu un cuntrollu manuale è un cuntrollu automaticu. funzione di cuntrollu.

gfh

 

Tappu di a porta di u pavimentu metudu di stallazione di tappa di stallazione

Prima, cunfirmate cù u pruprietariu se u tappu di a porta hè installatu in terra o in u muru; poi aprite a porta à a pusizione massima necessaria per pruvà se a funzione di tappa di porta hè ragionevuli è se a distanza trà u tappa di a porta è a porta hè adatta. Piazzà a porta Dopu chì a pusizione sia apprussimatamente pusiziunata, aprite a porta è pruvate se l'operazione vera hè ragiunevule, ancu se u tappe di a porta entre un pocu o esce un pocu, chì hè l'angulu specificu di u tappe di a porta; dopu avè finalizatu a pusizione, lucalizate nantu à u pavimentu è piastrelle, prima Locate a pusizione di stop di a porta, aduprate una matita per cunfirmà a pusizione di a porta nantu à e piastrelle, u maestru travagliadore usa una matita per disegnà una linea nantu à u terra, prima cunfirmà a pusizione finale di a porta aperta, è dopu cunfirmà a pusizione finale di stallazione di u tappu di a porta; u maestru travagliadore face u tappu di a porta U segnu di l'ultima pusizione, a ragione perchè deve esse posizionatu duie volte, per situà sia a porta sia u tappu di a porta, hè per una migliore installazione. Questu hè u megliu modu per cunfirmà l'angolo di u tappu di a porta è l'apertura di a porta; u prossimu travagliu hè di forà un trapanu elettricu è forà u foru di installazione di u tappu di a porta in terra. U travagliadore face fori in e piastrelle di u pavimentu, è u travagliadore di muratura Aijia l'installa. E piastrelle sò ancu veramente forti. Questa tappa di porta hà solu bisognu à forà un foru; l'estremità fissa di u tappu di a porta hè installata, è a vite annantu hè strinta. U tappu di a porta hè divisu in una estremità fissa è una estremità di a porta. L'estremità fissa deve esse installata. Stringhje e viti prima, è poi aduprate a chiave angulare interna inclusa per stringhje e viti in terra o in u muru; aduprà un picculu angulu internu per avvità e viti hè un bellu travagliu, senza sperienza, è poi passà per a cunferma di a pusizione, pugnu, è Dopu a prucedura di assemblea, u prossimu compitu hè di installà a fine fissa in terra. Aduprate u strumentu d'angolo internu inclusu per stringhje e viti nantu à l'estremità fissa, è u tappu di a porta serà installatu automaticamente; a fine di a tappa di a porta pò esse stretta cù viti. Hè inutile installà l'estremità fissa di a porta per assorbe a luce. Hè necessariu installà a porta. A chjave hè di truvà l'estremità di a porta. U metudu hè di apre a porta à u massimu, poi truvà a pusizione esatta nantu à a porta, è stringhje a porta di a porta cù viti. Aspirazione; Aghjustate l'angulu di l'estremità fissa di u tappu di a porta è poi stringhje cumpletamente. L'ultimu passu in l'installazione di u tappu di a porta hè di mette in risaltu l'angulu di u tappu di a porta per fà chì tuttu si adatti cù u tappu di a porta, è infine stringhje bè a vite.

Installazione di u tappu di a porta di u pianu - manutenzione di u tappu di a porta

Per prevene urti durante a manipulazione di u tappu di a porta; quandu si pulisce u tappu di a porta, pruvate à ùn bagnà micca e parti metalliche. Prima, aduprate un pannu morbidu o filatu di cuttuni seccu per caccià a polvera, è poi asciugate cù un pannu asciuttu per mantene lu seccu. Ùn aduprate micca detergenti culuriti, nè danneghjate cù forza u stratu superficiale.


Tempu di posta: Jun-29-2021