SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Passi di stallazione di tappe di porta

Sicondu a pusizione di stop di u fogliu di a porta, determinate a pusizione di a basa nantu à a terra è tracciate una linea. Trapani dui fori φ6 in terra, è aduprate un martellu per cunduce in u tappu di gomma plastica. Fissà a basa di u tappu di a porta in terra cun viti. Vite a tappa inferiore di a basa di aspirazione in a tappa inferiore di a basa di aspirazione. Determinate a pusizione di a testa d'aspirazione, posizziunate accuratamente a testa d'aspirazione è a basa d'aspirazione, è tracciate una linea per riparà u coperchio di fondu di a testa d'aspirazione. Vite u corpu di a punta in u coperchio inferiore di a punta. Aduprate campioni veri.

Porta di Mezza Luna Stop cù gomma stallazione d'aspirazione:

Prima determinate a posizione di u tappu di a porta nantu à u fogliu di a porta. Marca u centru di a pusizione di u foru à vite nantu à u taccu di u muru secondu u foru di u pruduttu. Trapani trè buchi φ6 in u muru. Aduprate un martellu per guidà in u tappu di gomma plastica. Fissate a vigna è a piastra di basa di u sediu di aspirazione à u muru cù viti. Vite a cunchiglia di l'aspirazione in a vite. Determinate a pusizione di a testa d'aspirazione, posizziunate a testa d'aspirazione è u sediu d'aspirazione cun precisione, è tracciate una linea per fissà a tappa inferiore di a testa d'aspirazione. Vite u corpu di a punta in u coperchio inferiore di a punta. Aduprate campioni veri.

Flussu di prucessu:

Door stopper installation steps

Tutte e materie prime sò fatte di acciaio inox puru 304 di alta qualità,

Assicurà a stabilità di a qualità da a fonte

A verga d'acciaiu hè precisamente trattata, tagliata, forata è filettata da un tornu. Dopu à parechji prucessi di macinazione, a superficia hè luminosa, s'ellu ci hè graffi

O i difetti devenu esse lucidati di novu

Più di 20 test rigorosi di cuntrollu di qualità, solu i prudutti perfetti ponu passà a lucidatura senza galvanoplastia, u culore originale di l'acciaio inox hè mantenutu per 48 ore test di spruzzo di sale, è a so resistenza à a corrosione di alta resistenza è a resistenza à l'abrasione sò state testate per parechji passati Dopu u prucessu, u pruduttu hè pienu ispezionatu per assicurà a qualità di u pruduttu di fabbrica.


Tempu di posta: Aug-14-2021