FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

Prutegge e vostre porte è pareti cù i migliori fermi di porta

Inutili, i tappi di a porta sò cambiamenti di ghjocu per i spazii residenziali è industriali.Eliminanu a probabilità di danni à u muru è a porta.Pudete ancu aduprà per mantene a porta aperta in un locu quandu hè ventu o ammortizza l'impattu di altalene forte.
Ci hè dui tipi di fermate di porta.Unu hè pensatu per mantene a porta aperta à un puntu, mentre chì l'altru hè destinatu à impedisce a porta di chjappà è dannà u muru.Pudete sceglie trà diversi metudi di stallazione per usi differenti.Sembranu estetichi è aumentanu a sicurezza intornu à a casa ancu.

Avemu riunitu alcuni di i tappi di porta più altu in 2023 in questu articulu cù una guida elaborata per aiutà vi à sceglie u tappu perfettu per a vostra porta.

Guida di l'Acquirente per Truvà una Ferma di Porta

Eccu una guida di compra cumpleta per aiutà à ottene u tappu ghjustu per e vostre porte:

Chì ghjè una ferma di a porta?

A porta ferma, cum'è u nome suggerisce, impedisce à e porte di oscillare, chjude o apre.Attaccà à u muru daretu à a porta, nantu à a porta, o ponu simpricimenti esse piazzatu davanti à a porta per bluccà u muvimentu.Sò oggetti pesanti in diversi disinni, fatti di diversi materiali.U materiale di custruzzione più cumuni per i tappi di a porta hè metale è gomma.

Tipi di ferma di porta

Eccu uni pochi di tipi cumuni di fermate di porta:

Ferma di a porta di a basa

Tali fermi di porta presentanu una punta di gomma è sò stallati direttamente in a basa à u spinu di a porta.Sò ancu chjamati tappe di primavera, cum'è a maiò parte di queste presentanu una custruzzione flexible cum'è primavera chì rimbalza a porta.

A struttura include una molla d'acciaio in spirale o un bastone di metallu cù una punta di gomma per cushioning u colpu.Impediscenu a porta da swinging troppu luntanu è dannu a manicu porta, muru, è a porta stessa.

1

Ferma di a porta magnetica

U tappu magneticu di a porta pò esse muntatu nantu à a basa o in u pianu è prutege u muru da i danni di l'impattu.Sò generalmente fatti da duie parti magnetizzate chì si attaccanu l'una à l'altru per una presa ferma.Stu tipu hè spessu categurizatu cum'è una ferma di porta decorativa, postu chì ponu esse truvati in una larga varietà di finiture.

 2

Ferma di a porta kick-down

Queste fermate di porta ùn sò micca pensate per prutege i muri;sò destinati à appughjà a porta aperta.U battellu di a porta kick-down attacherà à a basa di a porta è impedisce chì a porta si apre troppu luntanu.Pudete mette manualmente cù l'aiutu di u to pede.

3

 

Ferma di a porta cunea

Stu tipu hè generalmente fattu di gomma è ùn hà micca bisognu di stallazione di hardware nantu à a porta o u muru.Hè un fermu di a porta autonoma chì si scorri direttamente sottu à a porta è si mette bè quì per limità u muvimentu.

 4

Cunsiglii per mantene i tappi di a porta

Uni pochi di cunsiglii è cunsiglii nantu à i tappi di porta è u so usu sò:

1.Since tutti i tappi di a porta sò fatti di gomma, tendenu à impurtà è deve esse puliti in modu adattatu.Aduprate una solu suluzione di sapone è acqua per pulizziari regularmente.

2.Get un tappo di porta versatile chì pò piantà porte di diverse altezze è pesi.

3.Se u tappu vene cun un cuntinuu o un supportu di almacenamiento, assicuratevi di mette sempre in questu quandu ùn hè micca in usu.Questu ùn solu ùn impedisce micca a manca, ma ancu aiutà à mantene a qualità è a cundizione di a gomma.

4.I tappi di a porta in forma di cunea deve esse posti in un angulu di 15-30 gradi per un grip massimu.

Vantaggi di l'usu di i tappi di porta

Fighjemu i vantaghji di i tappi di a porta:

Impedisce i danni

Spingendu accidentalmente una porta troppu forte è dispiacendu quandu si vede l'indentu in u muru daretu ?Avemu tutti stati quì.Un tappu di porta hè pensatu per prevene solu questu.A stallazione di una porta à u spinu di a porta pigliarà u rimbalzu è impedisce à a porta di dannà u muru.I tappi di porta di u muru è di a porta sò ideali per questu scopu, ma un fermu di porta cum'è cunea pò ancu fà u travagliu.

Ùn ci hè più dita intrappulati

Sè vo avete i zitelli in casa, una tappa porta deve esse una megliu prutezzione per i nostri figlioli.Una porta senza prutezzione pò facilmente chjappà nantu à e so dite è causà ferite gravi.I tappi di a porta è i blocchi assicuraranu a porta in un locu è facenu a vostra casa più sicura per i zitelli è l'animali.

Convenienza

I tappi di porta facenu a vostra vita di ogni ghjornu un pocu più còmuda.Per esempiu, vultate in casa cù un bracciu di sacchetti di shopping, a vostra billetera, e chjavi, etc., apre a porta, è mette.È ghjustu quandu site di ritornu cù l'altra carica, a porta si chjude.Questu pò esse assai frustrante.I fermi di a porta, in particulare quelli chì sò magnetici à pede, sò un grande aiutu per e porte di fronte è di daretu.

Cunclusioni

I tappi di a porta sò a suluzione perfetta à tutti i vostri prublemi di sbattimenti di porte è di muru.Sò perfetti per prutege a casa.Pudete simpricimenti cuncellà sottu à a porta o muntate nantu à u pianu o a porta.


Tempu di Postu: Mar-15-2023