SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Tappu di porta novu tippu-tappu di porta in gomma

Credu chì tutti cunnoscenu i tappi di a porta. Normalmente, e famiglie adupranu tappi di porta elettromagnetichi o tappi magnetichi permanenti di porta. Questu hè u tappa di a porta più cumuna chì hè stata prumossa nantu à u mercatu, è da pocu tempu ci ne hè unu di novu sviluppatu. U tappu di a porta hè un tappu di porta in gomma. Permettimi di mustrà vi l'ultimu tappu di porta in gomma oghje.

Novu tippu di tappa di porta-introduzione à tappa di porta

U tappu di a porta hè ancu comunmente cunnisciutu cum'è toccu di porta. Hè ancu un dispositivu chì succhia è trova a foglia di a porta dopu chì hè stata aperta per impedisce ch'ellu sia chjusu da u ventu chì soffia o chì tocca a foglia di a porta.Tappu di Porta Acciaiu inoxidable INVISIBLEsò divisi in tappi di porta magnetichi permanenti è tappi di porta elettromagnetichi. I tappi magnetichi permanenti di a porta sò generalmente usati in porte ordinarie è ponu esse cuntrullati solu manualmente; i fermi elettromagnetichi di a porta sò aduprati in porte antincendiu è in altri apparecchi cuntrullati elettronicamente per porte è finestre, chì anu tramindui un cuntrollu manuale è un cuntrollu automaticu. funzione di cuntrollu.

New type door stopper

Novu tippu di tappa di porta - Introduzione à u tappu di porta in gomma

Partendu da a cuncezzione strutturale, a cuncepimentu di e formule è a cuncezzione di prucessi, hè statu sviluppatu un novu tippu di tappu di porta in gomma. I risultati di e prove di u pruduttu finitu mostranu chì, paragunatu cù u tapperu tradiziunale di porta in metallo, u novu tappu di porta in gomma hà i vantaghji di nè rumore, nè ruggine, nè male, nè danni à a porta, nè danni à u muru, ecc., è a struttura hè simplice, faciule da fabricà, è u costu di produzione hè più Una grande riduzione hè adatta per a prumuzione.

Oghje ghjornu, i tappi di porta (vale à dì paraurti di porta) venduti in u mercatu sò principalmente fatti di materiali metallichi. Sottu à l'azzione di u ventu esternu, i tappi di porta di metallu sò suscettibili di causà danni à a porta o à u muru, cù un fattore di sicurezza bassu è un rumore di collisione. Per risolve questi prublemi, hè statu sviluppatu un novu tippu di tappu di porta in gomma. U cuncepimentu strutturale di u novu tappu di porta in gomma include u paraurti fissu nantu à u quadru di a porta è u paraurti fissatu à u muru. Dunque, u novu tappu di porta hà i vantaghji incomparabili di u tappu di porta tradiziunale.

Novu tippu di tappu di porta-vantaghji di u tappu di porta in gomma

1. Silicone flessibile

2. Resistente à l'usura è resistente

3. Stringhje strettamente a porta di a porta, stretta vicinu à u fondu di a porta, è ùn chjuderà micca a porta à casu

4. Rispuntendu à i tappi di porta elettromagnetichi, i tappi di porta in gomma ponu esse cumpletamente silenziosi

5. U tappu di porta in gomma hè più faciule da installà chè u tappu di porta elettromagneticu


Tempu di posta: Sep-23-2021