SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Recensione di u filmu: Pensu à a fine Hua Mulan | Les Misérables

S'ellu ùn esce micca in Netflix, u novu filmu di Charlie Kaufman "Pensu à Finisce e Cose" serà u listessu chì Christopher Nolan hà publicatu pocu fà "Tenet hà una doppia attrazione. Questu ùn hè micca solu perchè i malati è dispiacenti di u rumanzu di Kaufman "Antkind", u prutagunista di u criticu cinematograficu hè cuntentu. Distorsioni in u cervellu di i film di Nolan è di e opere di Kaufman. Cum'è Tenet, l'ultimu travagliu di Kaufman hè pienu di cambiamenti in u tempu, u mal di testa di l'ingannimentu metafisicu è di l'autoreferenzialità formale, guidendu ci cumu si fighjula mentre guardemu. A cuntrariu di Tenet, hè un assistente surreale, bassu chjave à duie mani, pruvendu à scunvuglià ci senza disturbà i nostri timpani.
U filmu cù Jessie Buckley è Jesse Plemons ùn hè di sicuru micca cumpletamente accidintali. U filmu gira intornu à una coppia chì a so relazione relativamente nova pò esse in traccia di crollà perchè Lucy di Barkley hà dimissiunatu è hà accettatu di visità i genitori di Plemons Jake. Lucy-ùn pò micca esse chjamata Lucy-hè qualcunu chì hà dubbi nantu à a relazione. Hè una artista - forse un fisicu o un pueta - è a so testa (chì avemu sempre scartatu) e parolle private sò infallibili è ponu ribumbà e crudeltà insicurità di u simpaticu ma sordu Jack stessu, Cum'è u tempu era peghju, eranu sempre più vicinu è più vicinu à a casa di a so zitiddina.
Benchì i filmi di Kaufman anu sempre un puntu dolce per l'orrore inquietante chì esiste, quandu u prutagunista ghjunghje à a splutazioni terribile di i genitori di Jack, pensu à "The Ending Thing" chì migliurà questu da una o più. Due. Mamma è Babbu sò un pocu pazzi (sò interpretati da Tony Colette è David Tris, tramindui insani), accumpagnati da u passu improvvisu di u tempu è a ripetizione capricciosa, anu cambiatu ripetutamente Lucy è Jack A so storia d'amore hà prestu distruttu a capacità di Lucy di distingue trà veru è falsu.
Cumu va sta situazione? À u primu mumentu ci hè parsu d'esse intruti in "Twilight Zone" o "The Shining", dopu a versione cinese è occidentale di "L'ultimu annu di Marienbad" di Alain Resnais, è Lucy - o a signora Lucy chì cunniscimu - anu trovu di colpu ch'ellu hà iniziatu una cunversazione cù Jack's anziani è infirmi di i genitori. L'esecuzione di Buckley è Plemons hà subitu cambiamenti sottili, ciò chì ci rende estremamente sbilanciati, ancu se u film sembra circà di pensà à l'indulgenza in a cumplessa sovrapposizione psicologica trà maritu è ​​moglia, è cume e relazioni interpersonali cambianu profondamente quellu chì simu (o pensemu chì simu Quale hè?) Si sviluppa in una direzzione più desolata è più scura. Ancu s'ellu hè basatu annantu à un rumanzu di u scrittore canadianu Iain Reid in u 2016, hè solu l'opera di Kaufman. Astuzia, astuzia hè cascata in a tristezza è a pazzia di u solipsisimu.
A decisione controvertita di Disney di saltà i cinema in difficultà è di publicità a rimessa in diretta di Mulan in Disney + (addebitata in più di a tassa d'abbunamentu mensile per u serviziu di streaming), postu chì questu hè veramente noioso. Pienu significatu cummerciale. Abbandunendu a canzone è a voce di Eddie Murphy (Eddie Murphy), cù un stile risolutu, ciò chì ottenemu hè un filmu licenziatu femminile abbastanza umoristicu, clichè chì seguita a trama generale è u ritmu di l'uriginale, ma cerca di passà Trasfurmendu u filmu di Mulan stessu in una putenza di cumbattimentu "Star Wars" dipende da u tipu di putenza. Liu Yifei hà ghjucatu un bonu rolu in a ragazza talentu. Ella finta di esse un zitellu è hà ghjucatu u rolu di u babbu disabile in l'armata di l'imperatore per ella. Ma stu grande Gong Li hè statu sprecatu da una strega. Ella sperava di furzalla à unì si à u matrimoniu è à rimpiazzallu. U Patriarcatu hà suppressu a struttura di putere di i dui. Stilisticamente, u direttore neozelandese Niki Caro (cavaliere di balene) hà pigliatu liberamente in prestitu da i filmi di Wu Xia, chì attiranu brevemente un publicu di celebrità internaziunali dopu u successu di "Tigre accucatu, Dragone piattu" (Dragone Hucdenden) I so ochji (visivamente è rendendu omagiu à "Eroe") , "A casa di i pugnali volanti") è "A maladizzione di u fiore d'oru", ma l'azzioni ùn sò micca generale cum'è imaginate: assai sguardi nantu à a camera, ma ùn capiscu micca cumu adupralli per avanzà u storia.
Da ùn cunfonde cù l'adattazione musicale di u portone adattatu per u rumanzu di Victor Hugo in u 1862, u dramma crimine francese Les Misérables nominatu à l'Oscar hè rimpiazzatu da a prosa socialmente cuscente di Hugo U spiritu hè ghjuntu à cundannà u modu chì a struttura suciale di Hugo li hà cundannati. Hè stata catturata è trasferita à Montfermeil à a periferia di Parigi pocu dopu a vittoria di Francia in a cuppa di u mondu 2018. Facendu cusì, Ladj Ly, u primu direttore di a trama, hà adupratu ste ironiche favule satiriche per studià a brutalità di a pulizza è hà aggravatu a situazione di i giovani residenti immigrati chì sò stati chjosi in u sistema criminale durante a storia. A pulizza hè u nostru primu puntu d'entrata in stu mondu, è u filmu serà messu à zero nantu à Ruiz (Damien Bonnard) in forma di una ghjurnata di furmazione, chì ghjè per u dipartimentu di a criminalità di a strada di Parigi Novu trasferimentu. Tuttavia, se u filmu hè statu originariamente liberatu cum'è una stretta procedura di polizia, Ly cumincierebbe à allargà i so orizonti lascendu à un omu lucale cù un drone catturà accidentalmente a situazione chì cresce trà a polizia è un gruppu di adolescenti. In u filmatu, l'ultimu zitellu hè statu rapitu. Sparate cù una pistola Flash-Ball non letale. Dopu à a crescita di e tensioni è di u caosu, ci sò stati elementi bollenti in drammi urbani francesi cum'è Lahain è De Pan, ma ancu in "Lord of the Flies", "Lonely Home", "Teenage Boy" I classici fanatichi "Over the Edge" è "Ancu U Rè Leone, cum'è e campagne di vendita violente di i zitelli pianificati attentamente, anu espostu ancu a natura distruttiva ciclica di stu sistema. In questu sistema, l'adulti chì duverebbenu prutege li vendenu ripetutamente Drop so propiu futuri. ■
"Pensu à Finisce" hè dispunibule nantu à Netflix, "Mulan" hè dispunibule nantu à Disney +, è Les Misérables si mostra in certi teatri
Grazie per avè lettu sta storia nantu à u nostru situ web. Mentre chjappu a vostra attenzione, aghju presentatu ancu esigenze impurtanti per voi.
I principali eventi in u 2020 anu avutu un impattu significativu annantu à parechji di i nostri publicisti, è dunque ci anu ancu purtatu rivenuti. Avà, più chè mai, contemu nantu à a vostra sottoscrizione digitale per supportà e nostre nutizie.
Per arrugà si à scotsman.com è avè un accessu illimitatu à e nutizie è l'infurmazioni scuzzesi in linea è in a nostra app, per piacè visitate https://www.scotsman.com/subscriptions


Tempu di posta: Sep-05-2020