SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Cumu installà a porta culisante appesa à a rota

In a nostra vita d'ogni ghjornu, pudemu spessu vede pulele di porte scorrevoli, chjamate ancu roti appesi o roti di porta. A maiò parte di a ghjente ùn sà micca cumu installalli, allora cumu installà a porta scorrevoleroti appesi? Dopu, avemu da presentà cumu installà u nostruserie di roti appesi in lega di zincu.

1. Cumu installà a porta culisante appesa à a rota?

1. Aghjustate bè a taglia di a pista. Quandu installate a puleggia, assicuratevi chì a dimensione di a scatula di traccia sia alta circa 12 cm è larga circa 9 cm. Piazzate a pista in a scatula di a pista, è l'altezza di a porta scorrevule deve supera 1 metru 95, chì pò evità Sembra deprimente.

2. Verificate chì u rapportu di stallazione sia nurmale, è chì a specificazione di a rota appesa à a porta scorrevule sia tenuta da 80 à 200 cm. Questa dimensione hè relativamente stabile è bella, è hè u rapportu d'oru di larghezza è altezza generale.

sfdgf

3. Sceglite a porta culisante adatta. A scelta di a porta scorrevule hè ancu sperta. Ùn hè micca pussibule di aduprà u tippu da u pianu à u top, perchè hè adupratu spessu, l'ampiezza serà grande, è a deformazione accadrà dopu un bellu pezzu, rendendu l'usu più tardu più difficiule.

4. Piazzate a pista, prima riparate a pista, poi pigliate una penna per disegnà una superficia fissa à e duie estremità di questu, poi installate a pista, è poi aduprate a linea verticale per riparalla per assicurassi chì sia parallella.

sfrt

二 、 chì sò e precauzioni per l'acquistu di una porta scorrevole?

1. In cunsiderazione di u mercatu da u prufilu di a porta scorrevule, i profili cumuni di u quadru di a porta scorrevule nantu à u mercatu sò l'acciau à u carbonu, a lega di alluminiu-titaniu, a pellicola esterna di l'acciaiu à u carbonu hè ricca di culore è faciule da arrugginisce, è a lega d'aluminiu-titaniu hè alta -materiale d'aviazione di forza. Alta forza, ligerezza, bona durezza, ma u prezzu hè assai caru.

2. Cunsidendu u roti appesiè rotaia appesa, l'acquistu propiu deve esse sceltu secondu a situazione di stallazione. Ghjucanu un rolu impurtante in a porta culisante, è a lega di magnesiu-titaniu-siliziu deve esse scelta prima. Stu materiale hà una resistenza à a deformazione eccellente è u tempu di serviziu. Longu.

sert

Quì sopra hè i passi di installazione di a puleggia di a porta scorrevole. Da l'articulu sopra, pudemu vede chì tutti l'aspetti devenu esse considerati quandu si installa a porta scorrevole, in particulare u materiale è l'accessori di a porta scorrevole. Solu quandu u materiale di l'accessori risponde à u standard pò esse garantita l'installazione di a porta scorrevole. Evite assai guai, risparmiate assai tempu è energia, è sperate aiutà tutti.


Tempu di posta: Aug-04-2021