SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Porta ferma l'introduzione

porta piantà (ancu tappu di portafermata di a porta o cunei di porta) hè un ogettu o dispusitivu adupratu per tene aperta o chjusa una porta, o per impedisce chì una porta si aprissi troppu largamente. A listessa parolla hè aduprata per riferisce à una lamella sottile custruita in un quadru di porta per impedisce una porta di oscillazione quandu hè chjusa. Un fermu di porta (applicatu) pò ancu esse una piccula staffa o un pezzu di metallo à 90 gradi applicatu à u quadru di una porta per impedisce a porta da oscillazione (bidirezionale) è cunvertisce quella porta in una direzzione unica (spinta in-swing o pull out-swing).Tenendu porte aperte

Una porta pò esse fermata da una tappa di porta chì hè solu un oggettu solidu pesante, cum'è una gomma, posta in u percorsu di a porta. Queste fermate sò principalmente improvvisate.

[1] Storicamente, i mattoni di piombu sò stati scelte popolari quandu dispunibili.

[2 Tuttavia, cum'è a natura tossica di u piombu hè stata palisata, st'usu hè statu assai scuragiatu.

[3] Un altru mètudu hè di aduprà a fermata di a portachì hè una piccula zeppa di legnu, gomma, tessutu, plastica, cotone o un altru materiale. Cunei fabbricati di questi materiali sò cumunemente dispunibili. A zeppa hè calciata in pusizione è a forza descendente di a porta, oramai inceppata in alto nantu à u fermu di a porta, furnisce abbastanza attritu staticu per mantene lu immobile.

[4] Una terza strategia hè di furnisce a porta stessa cun un mecanismu di stopping. In questu casu, una barra di metallo corta ricoperta di gomma, o un altru materiale à elevatu attritu, hè attaccata à una cerniera vicinu à u fondu di a porta opposta à a cerniera di a porta è à u latu di a porta chì si trova in a direzzione chì si chjude. Quandu a porta deve esse aperta, a barra hè girata in modu chì l'estremità di gomma tocchi u pavimentu. In questa cunfigurazione, un ulteriore muvimentu di a porta versu a chjusura aumenta a forza annantu à l'estremità di gomma, aumentendu cusì a forza di attritu chì si oppone à u muvimentu. Quandu a porta deve esse chjosa, a tappa hè liberata spinghjendu a porta un pocu più aperta, chì rilascia a tappa è permette di giralla in altu. Una versione più nova di equipà a porta cù u meccanismu di fermu hè di attaccà un magnetu à u fondu di a porta da u latu chì si apre versu l'esternu chì poi si appiccica à un altru magnetu o materiale magneticu à u muru o un picculu hub à u pavimentu. U magnetu deve esse abbastanza forte per tene u pesu di a porta, ma abbastanza debule per esse facilmente staccatu da u muru o di u mozzu

/zinc-alloy-door-stops-series/

Prevenzione di i danni da e porte

Un altru tippu di fermu di porta hè adupratu per impedisce chì e porte si aprinu troppu è danneghjanu i muri vicini. In questu casu un cilindru di gomma o cupola - o una verga o un bloccu di metallo à punta di gomma, legnu o plastica - hè avvitatu in u muru, in a forma o in u pavimentu in u percorsu di a porta. S'ellu hè attaccatu à u muru, pò esse sia à pochi centimetri sopra a terra, sia à una altezza tale da scuntrà a manetta di a porta. Un cortu fermu di a porta attaccatu à u muru, di solitu una cupola di gomma o cilindru, hè qualchì volta chjamatu un paraurti murale.

In ocasioni, si usanu tappe chì sò adattate à u puntu mediu di a porta, cum'è parte di a cerniera centrale di a porta. Tali tappe sò cunnisciute cum'è "tappe di cerniera" o "perni di cerniera" tappe di porta è sò spessu usate per prevene i danni à a stampatura di a tavula.

d2

Tempu di posta: Dic-23-2020