FREE SHIPPING ON ALL BUSHNELL PRODUCTS

Sapete a funzione di Ferma di Porta in Lega di Zincu ?

Quandu u ventu soffia o un pocu di forza hè appiicata, a porta serà facilmente aperta o chjusa, è qualchì volta direttamente colpirà u muru è dannu a porta di lignu.In a vita, avemu aduprà una piccula cosa triviale cum'è "aspirazione di porta".

1.The suction porta hè canusciutu macari comu lu toccu porta.Hè un dispusitivu chì pò esse sucked è positioned dopu à uFerma di porta in lega di zincufoglia hè aperta.Hè un dispusitivu usatu per riparà a porta in un statu.

Sicondu u metudu di stallazione, pò esse divisu in aspirazione di porta à muru è in terra

cdsvfdxdasd

L'aspirazione di a porta di u muru è l'aspirazione di a porta di u pavimentu sò generalmente micca sfarente, ma a pusizione di stallazione hè diversa.Hè stallatu nantu à u muru è u pianu.Perchè l'aspirazione di a porta in u pianu hè più fastidiosa quandu si pulisce a terra, hè di solitu sceltu per installà u muru.Aspirazione porta montata.

2.According à u materiale, si pò esse divisu in suction porta plastica, suction porta inox

A maiò parte di l'aspirazioni di a porta di plastica sò fatti di silicone, gomma è altri materiali, chì sò accessibili è faciule d'installà.

L'aspirazione di a porta in acciaio inossidabile hè robusta è durable, hà una longa vita di serviziu, hè resistente à l'umidità è anticorrosione, è hà un disignu di scanalatura di buffer chì ùn pruduce micca assai rumore quandu hè adupratu.

3. Sicondu a funzione, pò esse divisu in suction porta magnetu permanente, suction porta elettromagnetica

L'aspirazione di a porta magnetica permanente hè generalmente aduprata in e porte interne ordinarie per esse cuntrullate manualmente.

In più di u cuntrollu manuale, l'aspirazione di a porta elettromagnetica hà ancu a funzione di cuntrollu automaticu, chì hè di solitu utilizatu in l'equipaggiu di porta cuntrullati elettronicamente, cum'è e porte di u focu.


Tempu di post: Jul-05-2022