SPEDIZIONE GRATUITA SU TUTTI I PRODOTTI BUSHNELL

Classificazione è materiale di u tappu di a porta

1. Classificazione: e marmellate di porte à magneti permanenti ordinarie sò divisi in tippu montatu in parete è tippu montatu in pianu secondu a forma di installazione, u tippu plasticu è u tippu metallicu secondu u materiale; i marmellate elettromagnetiche di e porte sò divisi in sfarenti tippi. I prudutti di installazione sò divisi in trè categurie: tipu di muru, tipu di terra è tipu di catena. À sente diverse strutture, u tappu di porta elettromagneticu di tippu murale hè divisu in tippu standard, tippu aumentatu, tippu allargatu, tippu scatula, tippu piattu è tippu bracciu longu.

376dc4a4 12d46b8e1 efe00fcc1

U tappu di porta elettromagneticu di tippu terrestru hè cumpostu da un tappu di porta elettromagneticu di tippu murale è una staffa di montaggio à terra à angulu rettu; u tappu di porta elettromagneticu di tip catena hè cumpostu da un tappu di porta elettromagneticu di tippu murale è di catena; perchè i corpi principali di u tippu murale, di terra è di tippu di catena di tappa elettromagnetica sò cumuni tra di elli, hè cunveniente per l'utenti di selezziunà secondu e cundizioni d'installazione di u situ.

219bce62 2d0cb6be1 d958a5db

2. Materiale: a maiò parte di e marmellate di porte di alta qualità sò fatte in acciaio inox. I marmellate di porte fatte di stu materiale sò durevuli è micca faciuli à deformà. Quandu si acquista i prudutti di u tappu di a porta, duvemu prestà una attenzione particulare à l'aspettu è a forma di u tappu di a porta, a tecnulugia di fabricazione è a durezza di a molla di assorbimentu di scossa, è pruvate à cumprà prudutti cù forma compatta, tecnulugia fine è alta durezza di assorbimentu di scossa. .

da54118f1 c8c0ba451 697f741f1


Tempu di posta: Apr-23-2020